Гарантії та рекламації

Редакція від 14.09.2023 р.

Правила для збереження гарантійного терміну на продукцію, запропоновані компанією Partshome.com.ua.

  •        Терміни гарантійного обслуговування.
  •        Правила оформлення рекламаційних випадків.

1. Прийом товару: в момент отримання товару клієнт або представник клієнта повинен оглянути товар на предмет цілісності і комплектності, а також переконатися, що йому був поставлений саме той товар, який він замовляв.

При виявленні пошкодження, невідповідності або некомплектності товару клієнт повинен одразу повідомити менеджера Partshomeнадіславши йому фото товару та оформити претензію у перевізника, якщо товар пошкоджено з вени транспортної компанії. У разі, якщо товар не вдалося перевірити, скарги подібного характеру не приймаються.

2. Обов'язкові правила огляду товару перед встановленням на автомобіль:

 До встановлення нової деталі на автомобіль механік зобов'язаний упевнитися в тому, що у нього саме та деталь, яка необхідна для даного автомобіля. Для цього необхідно візуально порівняти стару деталь, зняту з автомобіля, з новою, а також провести порівняння основних розмірів. У разі запаяної прозорої упаковки необхідно, як мінімум, уважно візуально порівняти стару і нову деталь, не розкриваючи прозору упаковку та при можливості провести порівняння основних розмірів і перевірити комплектність.

- Претензії про некомплектність та пошкодження після відкриття запаяної прозорої упаковки не приймаються!

- У випадках, де можливо було зняти розміри основних частин деталі і візуально порівняти нову деталь зі старою, тим самим визначити невідповідність, Претензії не приймаються!

- Претензії про невідповідність нової деталі в запаяній прозорій упаковці у випадках, де можна було провести порівняння зі старою деталлю, але порівняння проведено не було та упаковка була розкрита, не приймаються, навіть якщо не було спроб монтажу!

- Прозора упаковка виконана прозорою безпосередньо для того, щоб слюсар СТО мав змогу перед розкриттям уважно розглянути деталь або комплект і переконатися в її ідентичності оригінальній деталі, знятої з автомобіля та ЇЇ правильній комплектності!

3. Загальні випадки, у разі яких гарантія не підтримується.

  •        Закінчення гарантійного терміну.
  •        Відсутність підтвердження використання спеціального інструменту там, де для монтажу необхідно його використання згідно технології ремонту, визначеної виробником автомобіля або деталей. Підтвердженням використання спеціального інструменту може послужити фото реального інструменту, що використовується на автосервісі. В пункті 6 є вказівки для яких груп товарів в обов'язковому порядку монтаж повинен проводитись за допомогою спеціального інструменту для підтримки гарантії.
  •        Невикористання всіх деталей з комплекту при монтажі.
  •        Надання запчастини для розглядання рекламаційного випадку не в комплектності продажу.
  •        Неправильний монтаж, що призвів до виходу з ладу деталі або агрегату.
  •        Неправильний підбір деталей на конкретний автомобіль.
  •        Наявності перегріву, впливу хімічних речовин або механічних пошкоджень, які з’явились внаслідок некоректного монтажу або внаслідок некоректної експлуатації.
  •        Спроби самостійно полагодити виріб або розбирання виробу, який був зібраний виробником.
  •        Коли деталь або агрегат був встановлений без перевірки справності всіх суміжних деталей та агрегатів, які впливають на їх роботу.
  •        У разі, коли пошкодження виробу виникло внаслідок роботи зі зношеними, несправними суміжними деталями, агрегатами або витратними матеріалами, рідинами, або такими деталями, що не передбачені заводом виробником.
  •        Якщо деталі використовувалися у важких умовах (наприклад, спортивні змагання тощо.)
  •        У разі, якщо деталь або агрегат вийшли з ладу або не видають необхідні технічні характеристики по причині використання їх на автомобілі, конструкція або налаштування якого були змінені та не відповідають конфігурації та технічнім характеристикам, які були закладені заводом виробником. - Якщо деталь або агрегат був встановлений без заміни суміжних деталей та/або технічних рідин там, де цього вимагає виробник.
  •        Коли встановлення деталі проводилось не на автосервісі, а власними силами автовласника.
  •        Якщо на деталі або виробівідсутні написи або спеціальні наліпки на яких відображене заводське маркування (каталожний номер і назва торгової марки)
  •        У разі, якщо клієнт не надав увесь перелік необхідних документів та інформації, що вказується у пунктах 5 та 6.

4.1. Випадки за окремими групами товарів, у разі яких гарантія не поширюється.  

4.1.1. Система кондиціонування та система охолодження.

  •        У випадку, якщо при заміні компресора та радіатора кондиціонера не було проведено обов’язкове промивання системи кондиціонування, не було замінено фільтр-осушувач та інші необхідні компоненти згідно с вимогами виробника, наприклад, розширювальний або дросельний клапан
  •         У разі, якщо при монтажі деталей системи кондиціонування, або системи охолодження використовувалися ущільнювачі (герметики), які не передбачені виробником.
  •        Якщо при ремонті системи кондиціонування було використано марку мастила, яка не передбачена виробником компресора системи кондиціонування.
  •        Якщо при заміні водяної помпи не було замінено охолоджувальну рідину на якісну нову, що призвело до виходу виробу з ладу.
  •        Якщо є скарга на негерметичність радіатору, але місце витоку не позначене, наприклад, маркером.

4.1.2. Електричні та електронні компоненти систем керування.

  •        Якщо відсутні результати діагностики стану електричного обладнання та електричної мережі автомобіля перед встановленням нових компонентів.

4.1.3. Деталі зчеплення

  •        Монтаж без використання спеціального інструменту, порушення технічних умов та інструкцій встановлених виробником.
  •        Монтаж без перевірки суміжних деталей зчеплення.
  •        Наявність ознак перегріву.

4.1.4. Підшипники маточин та маточині вузли в зборі, шарніри рівних кутових швидкостей (ШРКШ).

  •        Невикористання всіх деталей з комплекту при монтажі.
  •        Монтаж без використання спеціального інструменту, порушення технічних умов та інструкцій встановлених виробником.

4.1.5. Деталі підвіски, амортизатори.

  •        Не було встановлено парнакількість амортизаторів або пружин на одну вісь.
  •        Не проводилась діагностика стану підвіски перед встановленням нових амортизаторів або інших деталей підвіски.
  •        Наявність ознак перевантаження.
  •        Не має результатів перевірки на стендовому обладнанні в разі скарги на ефективність роботи амортизаторів. Винятком може бути очевидно виражена втрата працездатності амортизаторів.
  •        При заміні компресора пневматичної системи не було замінено реле компресора.

4.1.6. Стартери, генератори та їх основні деталі

  •        Попадання технічних рідин (мастила, антифризу, пального і т.п.), води або бруду, що призвело до виходу агрегату або деталі з ладу.
  •        Механічні пошкодження на шестерні або на шліцах бендикса стартера.
  •        У разі, якщо стартер або генератор піддавалися великому навантаженню, про що свідчить одночасний вихід з ладу статора, ротора, щіткового вузла, двох втягуючих реле, сильний знос втулок стартера, бендикс або втягуюче реле зі слідами перегріву і т.д.
  •        Відсутнє підтвердження діагностики стану акумуляторної батареї перед встановленням нового стартера або генератора.*
  •        Відсутність Акта діагностики електричної мережі та супутніх вузлів, таких як контактна група замка запалювання, вінця маховика, двигуна (треба спробувати провернути двигун через муфту за допомогою гайкового ключа з важелем).* * З детальним описом обов’язкової діагностики перед встановленням нового агрегату необхідно ознайомитись за посиланням http://electric.ad.ua/ua/info

4.1.7. Склоочисники.

  •        Відсутнє фото або відео підтвердження у випадку скарги клієнта на те, що нова щітка склоочисника не виконує своїх завдань (дає полоси, не тре і т.п.).

5. Обов’язкові документі, які повинні супроводжувати продукцію для розгляду рекламаційного випадку.

  •        Повністю заповнена Заява на рекламацію на бланку Partshome.com.ua. Завантажити можна тут.
  •        Правильно заповнений гарантійний талон, якщо він передбачений для групи товарів та/або торгової марки.
  •        Замовлення-наряд з описом усіх проведених робіт, замінених запчастин та витрачених матеріалів, якщо проводився монтаж деталі.
  •        Копія накладної, згідно якої продукція була придбана у Partshome.com.ua.
  •        У випадку оформлення рекламації по елементам електричного обладнання необхідна наявність висновків діагностичного обладнання з відображенням помилки та її описом.
  •        Додаткова інформацію на окремі групи товарів, що зазначені в пункті 6.

6. Додаткова інформація, що має бути надана для розгляду рекламаційних випадків за окремими групами товарів.

6.1. Двохмасові маховики - Вимір швидкості обертання стартеру. (Бажано у вигляді графіку, наприклад з Bosch KTS.)

  •        Параметри корекції ХХ дизеля або лічильник пропусків запалення для бензинового ДВЗ.
  •        Протокол зчитування пам’яті помилок (DTC) з блоку керування двигуном.
  •        Момент затягування, що застосовувався для кріплення маховика і копія паспорта повірки динамометричного ключа.
  •        Фото, на якому чітко видно стан центрувальних втулок між двигуном і КПП.
  •        Для трансмісій з подвійним зчепленням або варіаторів.
  •        Фото стану шліцевого з’єднання з боку коробки передач.

6.2. Корзини і диски зчеплення – звичайне зчеплення.

  •        Фото пов’язаних і оточуючих деталей: механізм вижиму зчеплення (вилка, вал, і т.п.), центрувальні втулки між ДВЗ і КПП, обладнання, що використовувалося для підняття КПП при встановленні. - Для зчеплень з механізмом компенсації зносу (SAC/TAC)
  •        Достовірне підтвердження використання спеціального інструменту при встановленні.
  •        Для пошкоджених демпферів крутних коливань - параметри корекції ХХ дизеля або лічильник пропусків запалення для бензинового ДВЗ.
  •        Момент затягування, що застосовувався для кріплення корзини і копія паспорта повірки динамометричного ключа.

6.3. Комплекти подвійного зчеплення:

  •        Достовірне підтвердження типу і виробника спецінструменту, що застосовувався при заміні зчеплення. - Для всіх варіантів КПП

– протокол зчитування пам’яті помилок (DTC) з блоку керування двигуном і КПП

– Для всіх варіантів КПП

Протокол адаптації зчеплення.

– Для VW DSG 0AM обов’язково мають бути надані:

Товщина шайб, що встановлювалися

Фото заміру вільного ходу дисків після встановлення

Параметри, зчитані з блоку керування КПП:

5.1 Швидкість обертання ДВЗ (G641/ G182)

5.2 Швидкість обертання ДВЗ – по шині CAN 80.1

Дата виготовлення Mechatronik 30.3

Тиск масла (V401) 95.1 Зчеплення K1 – Адаптація 0 позиції

95.2 Зчеплення K1 – Крутний момент в 0 позиції

96.3 Зчеплення K1 – Адаптація позиції 3

96.4 Зчеплення K1 – Крутний момент в позиції 3

97.1 Зчеплення K1 – Границя розімкненого положення

97.2 Зчеплення K1 - Границя замкнутого положення

115.1 Зчеплення K2 - Адаптація 0 позиції

115.2 Зчеплення K2 - Крутний момент в 0 позиції

116.3 Зчеплення K2 – Адаптація позиції 3

116.4 Зчеплення K2 – Крутний момент в позиції 3

117.1 Зчеплення K2 – Границя розімкненого положення

117.2 Зчеплення K2 – Границя замкненого положення

180.2 Зчеплення K1 — Пробіг останньої успішної адаптації

200.2 Зчеплення K2 — Пробіг останньої успішної адаптації

  •        Моменти затягування, що застосовувалися при встановленні, і копія паспорта повірки динамометричного ключа.
  •        Фото, на якому чітко видно стан центрувальних втулок між двигуном і КПП.

6.4. Гідравлічні вижимні підшипники та інші елементи гідравлічного приводу зчеплення.

  •        Моменти затягування, що застосовувалися при встановленні, і копія паспорта повірки динамометричного ключа.
  •        Тип рідини, що застосовувалася при прокачці
  •        Фото, на якому чітко видно стан центрувальних втулок між двигуном і КПП.

6.5. Компоненти ГРМ і приводу додаткових агрегатів (ремінний та ланцюговий).

  •        Моменти затягування, що застосовувалися при встановленні, і копія паспорта перевірки динамометричного ключа.
  •        Підтвердження заміни всіх необхідних елементів кріплення.
  •        Фото підтвердження стану сполучних деталей
  •        зокрема шківів або зірок, у випадку коли не було заміни разом із ременем/ланцюгом. - Для приводу допоміжних агрегатів
  •        Підтвердження справності або заміни обгінної муфти генератора (якщо така є) та/або демпферного шківа колінвалу.

6.6. Водяні помпи

- Підтвердження типу і кількості рідини охолодження, що заливалася в систему при ремонті.

6.7. Компоненти системи кондиціонування.

  •        Підтвердження типу і кількості холодоагенту і оливи, що використовувалися для заправки та промивання системи.

6.8. Компоненти двигуна

- КШМ, клапанного механізму, болти ГБЦ, турбонагнітач.

  •        Моменти затягування, що застосовувалися при встановленні і копія паспорта перевірки динамометричного ключа.
  •        Для валів – підтвердження заміни сполучених деталей (вкладишів, компенсаторів, рокерів або роликових важелів).
  •        Для гідравлічних компенсаторів – результат виміру тиску масла і опис процедури прокачування. - Підтвердження заміни оливи, фільтрів і інших супутніх деталей, які є обов’язковими до заміни за вимогами виробника.


6.9. Колісні підшипники.

  •        Підтвердження типу і стану спеціального інструменту, що використовувався для встановлення. - Момент затягування центрального болта/гайки (якщо є), і копія паспорта повірки динамометричного ключа
  •        Для заявок зі скаргою на люфт або зміщення підшипника
  •        фото виміру еліпсності отвору поворотного кулака.

6.10. Приводні вали, шарніри рівних кутових швидкостей (ШРКШ).

  •        Момент затягування болтів/гайок кріплення, і копія паспорта повірки динамометричного ключа.
  •        Достовірне підтвердження справності опор силового агрегату, сайленблоків та шарнірів підвіски.
  •        Протокол зі стенду геометрії ходової з виміром граничного кута повороту коліс

6.11. Рульове управління і підвіска.

  •        Моменти затягування, що застосовувалися при встановленні і копія паспорта перевірки динамометричного ключа.
  •        Для насосів і рейок ГУР – тип і кількість рідини, а також опис процедури прокачування.

6.12. Деталі пневматичної підвіски.

  •        Моменти затягування, що застосовувалися при встановленні і копія паспорта перевірки динамометричного ключа.
  •        Протокол з діагностичного сканеру, що підтверджує успішну адаптацію системи.
  •        Підтвердження наявності спеціального інструменту, якщо він необхідний за технологією виробника.
  •        При скаргах на сторонні звуки – достовірне підтвердження справності решти елементів підвіски.
  •        При скаргах на негерметичність, якщо місце витоку не є очевидним – фото-відео підтвердження прояву дефекту.

6.13. Деталі гальмівної системи.

  •        Моменти затягування, що застосовувалися при встановленні і копія паспорта перевірки динамометричного ключа.
  •        Достовірне підтвердження стану сполучених деталей.
  •        Для гідравлічних компонентів - тип рідини, що застосовувалася при прокачці.
  •        Підтвердження наявності спеціального інструменту, якщо він необхідний за технологією виробника.

6.14. Деталі паливної системи.

  •        При скаргах на продуктивність паливного насосу – достовірне підтвердження заміру тиску/продуктивності насосу.
  •        Протокол зчитування кодів несправностей з діагностичного сканеру, бажано протокол перевірки компоненту.

6.15. Стартери та генератори.

  •        Підтвердження діагностики стану акумуляторної батареї перед встановленням нового стартера або генератора та проведення всіх етапів діагностики, які описані за посиланням http://electric.ad.ua/ua/info.
  •        Фотографії заводської таблички на старому агрегаті, на якій чітко видно номер по каталогу виробника. 

6.16. Електричні і електронні компоненти систем керування.

  •        Протокол зчитування кодів несправностей з діагностичного сканеру.
  •        За можливістю – підтвердження несправності деталі через зчитування актуальних параметрів системи керування, або через електричні виміри.

7. Зобов’язання компанії Partshome щодо розгляду рекламації.

  •        В термін 14 днів з моменту оформлення рекламаційного випадку надати відповідь клієнту щодо рішення експертної комісії у випадку, якщо клієнт разом з рекламаційним товаром передав усі необхідні документи та надав усю необхідну інформацію для розгляду рекламаційного випадку. У випадку подачі клієнтом неповної інформації співробітники компанії Partshome  мають право вимагати надання цієї інформації. В цьому разі термін розгляду рекламаційного випадку може бути збільшений.
  •        У разі визнання рекламаційного випадку компанія Partshome оформлює повернення несправного товару.
  •        У разі відхилення рекламаційного випадку компанія Partshome повертає товар клієнту.
  •        Протягом 14 днів після прийняття рішення компанія Partshome зберігає на своєму складі продукцію по рекламаційним випадкам, які були відхилені. По закінченню 14 днів вся продукція, яка була незатребувана клієнтами, підлягає утилізації.